Problemløser og
projektleder til låns

Sådan får du fremdrift på trods af en fuld kalender.

En vision uden handling er kun en drøm

Og handling uden vision er ret ofte spild af tid og kræfter. Det vil du sikkert gerne undgå.

Uanset om du vil forankre, finjustere, forandre eller forvandle adfærd og resultater i jeres organisation, så kræver det helt praktisk et mål, en plan og en planlægger.

    Projektledelse af forandringer

    Få en hånd til at scope dit projekt, researche status og stakeholders, sætte mål, lægge planen, co-designe løsninger og kommunikere, uddanne, eksekvere og følge op undervejs – kort sagt projektledelse af forandringer.

    Du skal ikke sørge for hverken kaffe eller kontor, for vi samarbejder som udgangspunkt virtuelt.

    Til gengæld skal du sikre, at projektet er forankret hos jer, så I træffer beslutninger og har al den nødvendige viden til at køre videre, når jeg er ude af døren igen.

    Omfanget afhænger af opgaven og er typisk 3-9 måneder, hvor du får assistance 10-15 reelle timer om ugen. Derfor har jeg også kun 1-2 projekter ad gangen, så du kan være sikker på fokus på DIT projekt.

    Nå ja, og når du er ved at give op, så giver jeg den en ekstra skalle, så vi når helt i mål.

    (og mærk om vi matcher)

    Jeg elsker de problemer, der giver dig grå hår og overarbejde

    Jeg arbejder med micro-, mellem- og store forandringer internt i organisationen, så du gør det nemt og rart for dine medarbejdere at levere til dine kunder.

    Arbejdspladsproblemer, jeg elsker at løse:

    • Højt fravær eller mange opsigelser
    • Lang tid fra ansat til produktiv
    • Lave scores på interne arbejdspladsmålinger
    • Projekter, der går i stå eller ikke forbedrer

    Brandproblemer, jeg elsker at løse:

    • Kundeklager eller for lav kvalitet
    • Høje omkostninger
    • Ændrede forhold, som I skal tilpasse jer til
    • For få ansøgere til ledige jobs

    Hvis du arbejder strategisk, hjælper vi også med at undgå problemerne med bl.a. pre-mortem analyser, god planlægning, struktureret opfølgninger og målinger, der giver mening.

    Sådan samarbejder vi

    Hvis du vil arbejde strategisk med at blive en arbejdsplads, som medarbejderne anbefaler, så skal vi da gøre det sammen.

    Det vil typisk ske sådan her:

    Diagnosticér

    Vi taler om projektet, du får et bud på hvordan det kan gøres og hvad det koster. Hvis du siger ja, så laver vi en formel aftale.

    Design

    Vi sætter holdet og tegner konteksten, som projektet skal lykkes i – også afhængigheder.

    Og så laver vi en plan med mål, aktiviter og tidslinje.

    Driv fremad

    Vi løser de aftalte opgaver, følger op og justerer undervejs, indtil målet er nået eller I er klar til at tage over helt selv.

    Dagligdag

    Du får overleveret den nye normal grundigt og vi sparrer på næste skridt for at fastholde og forankre forandringen.

    Mød forandrings-elskeren bag

    Hvis du har ansvaret for at udvikle adfærd, arbejdsprocesser og arbejdsliv, så I kan levere kundeløftet til jeres kunder, så hjælper jeg med at få organisationen til at spille.

    Jeg har haft fingrene dybt nede i proces-analyser, performance management og personligt samspil i forskellige dele af forretningen, der har haft brug for en justering.

    Hvis du vil finde ud af, om du også kan få hjælpe med din specifikke udfordring, så mail, ring eller få sat 15 minutters sparring på huset.

    Kom i gang med at gøre din interne maskine bedre nu.

    Lær mig at kende • Lær mig at kende •

    De 3 ting, du ALTID får ud af et samarbejde med mig (på æresord) og 1 ting, du ALDRIG får

    Jeg vil altid gerne forlade dig og den forretning et andet og bedre sted end da vi mødtes. Jeg sætter en ære i at bidrage med:

    Entusiasme i vores sparring

    Når ingen andre orker at høre om emnet, så finder vi to ud af det.

    Vedholdende problemknusning

    Der er altid en vej; det handler bare om at finde den.

    Klar tale og højt humør

    Ja, det er så 2 ting, men de hænger sammen. Vi er her for at skabe resultater, men det gøres bedst, hvis samarbejdet er i en god og gerne gemytlig tone undervejs.

    Til gengæld sender jeg aldrig en regning, som vi ikke har aftalt, at du skal ha’ og det koster ikke noget at tage kontakt.