Handelsbetingelser for TrustFormation

Handelsbetingelserne gælder, når du køber online-kurser, workshops, seminarer, foredrag eller andre serviceydelser hos: TrustFormation ApS, Kløckersvej 21, 2820 Gentofte, CVR nr.: 40804978. Du er altid velkommen til at kontakte os på tlf. 93911742 eller e-mail: pia@trustformation.dk.

Sådan bestiller du

Du bestiller og køber online-kurser og åbne fysiske kurser via www.trustformation.dk eller associerede hjemmesider på trustformation.thinkific.com. Du booker en workshop, et fysisk kursus, seminar eller foredrag til din virksomhed på mail: pia@trustformation.dk.

Aftaler om workshops, kurser eller rådgivning hos din virksomhed skal altid bekræftes skriftligt. Hvis du har ændringer i varighed, indhold eller tid og sted, skal du skrive det til os for at undgå misforståelser og vi skal bekræfte ændringerne, for at de er gældende. Hvis det betyder, at prisen ændres, får du et nyt tilbud skriftligt, som du skal bekræfte og så har vi en ny aftale.

Sådan leverer vi
Du får adgang til online-kurser, når du har betalt, på en e-mail, der indeholder et link til det købte kursus på en eller flere af vores kursus-platforme. Når du har meldt dig på et kursus, der afvikles efter bestillingsdatoen, leveres mail med links fra den dato, der er angivet på tilmeldingssiden og du vil få reminder-e-mails op til start-datoen. Vi sender til den e-mail-adresse, som du har bestilt kurset med. 

Workshops, fysiske kurser eller foredrag leveres fysisk på aftalt og skriftligt bekræftet tid og sted.

Øvrige skriftlige ydelser leveres til den deadline, der er aftalt og enten per mail eller via en filoverførsel, hvis filen overstiger mail-systemets begrænsninger.

Hvis du oplever problemer med at tilgå kurser eller andre ydelser, så skal du fortælle os det med det samme, så vi kan udbedre en evt. teknisk fejl hos os. Vi tilstræber at sikre adgang til indholdet inden for 2 arbejdsdage. Tekniske forhold hos dig, der giver problemer, skal du selv løse. Skulle der komme uforudsete tekniske forhindringer hos os for hele kurset, som vi ikke kan løse, kan du selvfølgeligt bede om at få dine penge tilbage.

Sådan sker betaling
Du køber online-kurser og plads på åbne kurser gennem betalingsportalerne PayPal og Stripe. Vi trækker først beløbet, når du får tilsendt login eller bekræftelse og vi gemmer ikke dine kortoplysninger efter betaling. Du får en kvittering per e-mail for dit køb.

Alle øvrige køb foregår per faktura med betaling på den forfaldsdato, der er angivet på fakturaen – vores standardbetingelser er 14 dage netto. Hvis du ikke betaler per forfaldsdato på fakturaen, kan du komme til at betale et rykkergebyr og renter, men vi stoler grundlæggende på, at du gerne vil betale, så vi sender en venlig reminder eller to, inden der kommer et skriftligt påkrav.

Ved opgaver med lang forberedelsestid vil du skulle betale 50% ved bestilling og 50%, når opgaven er udført. Ved længere forløb vil der være fakturering efter hver fase/aktivitet i forløbet.

Det skal du vide om priser
Vi arbejder primært for virksomheder og derfor er alle priser angivet i danske kroner og uden moms. Ved online og fysiske kurser er prisen opgivet inden og ved bestilling. Ved workshops og foredrag afhænger prisen af opgaven og derfor vil du få et specifikt tilbud at tage stilling til.

For fysiske workshops eller kurser hos en virksomhed omfatter prisen ikke udgifter til transport eller ophold uden for Storkøbenhavn, layout, trykning eller distribution af materialer. Transport faktureres enten som kørselsgodtgørelse efter SKATs gældende takster + evt. bro- eller vejafgifter eller som udgifter til tog-billet/taxa + 50% af den gældende timepris per transporttime uanset transportform. Ophold afregnes efter regning. Layout af virksomhedens materialer ind i fx slides, trykning og distribution af materialer sker altid kun efter aftale. Som regel vil du modtage materialer digitalt til intern trykning og distribution.

 

Hvis du vil afbestille eller har fortrudt
Ifølge købeloven har du ikke fortrydelsesret på digitale produkter, der leveres, downloades og tages i brug med det samme (Lov om forbrugeraftaler §18, stk 2, nr. 13), dvs. online-kurser. Hvis kurset ikke lever op til dine forventninger, så hører vi gerne fra dig pia@trustformation.dk.

Ved fysiske kurser:

Du kan fortryde og få pengene retur inden for 14 dage fra din tilmelding. Hvis du afmelder dig kurset mindre end 4 uger før, betaler du et gebyr på 50% af prisen. Hvis du afmelder dig mindre end 14 dage før, betaler du fuld pris. Er du forhindret i at deltage, er du velkommen til at sende en kollega i stedet for.

Ved workshops, seminarer eller foredrag i virksomheden:

Du har 14 dages fortrydelsesret fra bekræftelsesdato. Hvis du bestiller mindre end 14 dage fra afholdelsesdato, er bekræftelsen bindende. Hvis du aflyser arrangementet mindre end 5 uger inden afholdelse, betaler du et gebyr på 50% af prisen. Hvis du aflyser inden for 14 dage inden afholdelse, betaler du det fulde beløb. Vi er til at tale med om at flytte arrangementer til en dato, der passer begge parter, dog inden for 6 måneder af den oprindelige dato. Flytning udover 6 måneder frem sidestilles med en aflysning.

Alle fortrudte køb, afbestillinger eller erstatnings-deltagere skal du meddele os skriftligt på pia@trustformation.dk, hvor du tydeligt angiver, hvad du ønsker at fortryde/afbestille og hvordan du ønsker pengene refunderet. Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb, som du har indbetalt til os retur, uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din e-mail om at bruge fortrydelsesretten.

Hvis du medsender registreringsnummer og kontonummer, så vi kan overføre det aftalte beløb, bliver oplysningerne slettet, så snart vi har overført evt. beløb til dig.

Ved forandrings- og projektledelse:

Her arbejder vi sammen i længere tid og mod et fælles mål. Derfor indgår vi en separat kontrakt med vilkår, så der ikke er tvivl om rammerne for samarbejdet. Kontrakten har forrang i forhold til de generelle handelsbetingelser.

 

Det skal du vide om vores forbehold
Vi har ret til at aflyse og ændre tid og sted for fysiske kurser, foredrag og workshops ved for få tilmeldte, sygdom og andre uforudsete hændelser. Hvis det sker, tilbyder vi enten en ny dato eller at du får pengene retur for kurset. Vi godtgør ikke andre udgifter, fx til transport eller ophold.

Det skal du vide om ophavsret

Alle rettigheder til workshops, kurser, kursusmaterialer, modeller, events og digitale produkter tilhører TrustFormation.

Når du køber et online-kursus, så opnår du en licens i den periode, der er angivet på tilmeldingssiden og din kvittering. Dit digitale produkt er personligt, og det er ikke tilladt at sælge, videresende, udlåne, give det købte væk, selv undervise i eller på anden måde distribuere produktet, hverken privat eller kommercielt. Det gælder både for indholdet af vores online produkter, downloadede produkter, livehold, workshop og kurser.

Hvis der er indhold, du gerne vil bruge til opfølgning eller vedligehold, så skal du skrive til os på pia@trustformation.dk og få skriftligt samtykke. Hvis du har fået materiale til dét formål, så angiver vi på materialet, hvordan du må bruge det – så er ingen i tvivl og du behøver ikke ekstra tilladelse.

Vi forbedrer vores kurser undervejs. Vi fjerner ikke indhold i dit købte online-kursus, men vi forbeholder os retten til at lave forbedringer, tilføjelser og rette fejl. Alle immaterielle rettigheder til kurser, foredrag og materialer tilhører TrustFormation ApS.

Vi passer på dine persondata

For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, behandler vi de oplysninger, som du angiver, når du bestiller eller foretager et køb eller melder dig til vores nyhedsbrev. Vi behandler dine personoplysninger med de formål at levere varen, svare på spørgsmål og overholde regnskabsloven. Læs vores cookie- og privatlivspolitik for TrustFormation for at se, hvilke oplysninger, hvordan vi behandler dem og hvad dine rettigheder er.

Reklamation over fejl og mangler

Vi vil altid gerne have en dialog om kvalitet. Hvis du har reklamationer over fejl eller mangler på dét, vi har leveret, så tag fat i os på pia@trustformation.dk eller tlf. 93 911 742. Vi forventer, at du fortæller os uden unødigt ophold, hvad du mener at fejlen/manglen er. Uden unødigt ophold betyder inden for 2 arbejdsdage efter levering eller efter at du har taget produktet i brug.

Sådan klager du formelt

Hvis vi ikke kan finde en løsning, kan du indsende en formel klage til: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, www.forbrug.dk.

Hvis du bor i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: pia@trustformation.dk.

Juridiske tvists og værneting

Skulle vi komme helt ud i en juridisk tvist, så aftaler vi at bruge retsmægling, inden en tvist fortsættes i det formelle juridiske system. Aftalen er undergivet dansk ret og enhver tvist vil blive afgjort ved Retten i Lyngby.

 

Kontakt os

TrustFormation ApS
v. Pia Baagø Skat-Rørdam
Kløckersvej 21
2820 Gentofte
CVR 40804978
kontakt@trustformation.dk
Tlf. 93 911 742